"As letras fuxen, esquécense, pero hoxe conseguín pór parte de min nesta proclama."

Regreso

| sábado, dezembro 16, 2006
Este martes estarei de volta a casa, de novo en Galiza. Son como o do anuncio de Vuelve, a casa vuelve, por Navidad... Tiña xa mercado o billete de avión dende facía tempo para que me saíra barato. Tranquilos, non merquei Air Madrid, senón Air Europa.

Como de aquí ó martes non creo que escriba máis, e na miña casa o ordenador que hai é unha pataca con cables (non pensedes que é coña), ademais de que teño que empezar a empollar, xa que os exames de febreiro xa están á volta da esquina, aproveito para desexarvos a todos os que pasedes por aquí un bo Nadal e un próspero aninovo.


Non vos pasedes co alcol e coidado coas uvas, a cuestión non é meter as doce na boca, senón tragalas.

3 comentários:

XM Carreira (Mendinho) disse...

De momento, só tomarei as uvas na solaina de Marcos Valcárcel, haha, non vai ser que morra atrantado no meio das badaladas.

a randeeira disse...

... eu tomarei once uvas, por aquelo de ser solidario coa causa de unha hora menos na Galiza.

sergio disse...

EEE!!!Que es eso de que meu ordenador e unha pataca con cables.É un intel pentium 4,200gb,3gigahercios de memoria etc.Entón irman meu no te queixes tanto.Aínda que pareza mentira este ordenador é inmune os virus senón que se entran os destrue automaticamente é todo iso só me queda engadir que o me ordenador ten cerca de de 9 anos e funciona que con iso xa chega para escribir no teu blog.entrade en sergioandcompany.blogspot.com