"As letras fuxen, esquécense, pero hoxe conseguín pór parte de min nesta proclama."

Clásicos do Heavy Metal

| sábado, agosto 19, 2006
Aquí van algunhas das cancións máis clásicas, dos grupos máis clásicos do Heavy Metal.

Black Sabbath - Iron Man
Psicodélico tronco.


Deep Purple - Smoke on the Water
Este si que é un clásico polo que non pasan os anos.


Judas Priest - Breaking The Law


Metallica - Master of Puppets
Xunto coa San Francisco Symphony. Recoméndolles ós que lle teñen certa prudencia ó Heavy Metal o disco de Metallica S&M, que é precisamente o directo con esta orquestra.


AC/DC - Highway To Hell
Quen non colleu unha raqueta e comezou a chimpar cantando esta canción? Vale, igual só fun eu pero mola.


Helloween - I Want Out
Perdinme o concerto que deron en Vigo este ano. Para un que me gusta e que vén a Vigo... O grupo finlandés Sonata Arctica tamén ten unha boa versión desta canción.


Iron Maiden - Fear of the dark
Non me esquezo do representante por excelencia (xunto a Metallica) deste xénero musical. Este directo é do mellor que teño escoitado.


De momento con estes chegan, estou aberto a suxerencias para unha próxima edición de clásicos do Heavy Metal. Até outra edición.

5 comentários:

A Randeeira disse...

Quedo con Deep Purple. É que eu sonche da quinta de Led Zeppelin.

Moncho Veloso disse...

Barón Rojo, Obús, Muro... Creo que poderían formar parte da seguinte recompilación de clásicos. Grupos cos que todos gozamos e seguimos a gozar.
Un saúdo e graciñas por un post tan bo e por tan boa selección.

A Randeeira disse...

Desa época e en castelán quédome con Leño.

Alberte disse...

Boas propostas, mirarei de integralas na próxima edición de clásicos do Heavy Metal. Eu tamén estaba pensando en Motörhead.

Diego Grande disse...

'Breaking the law' é um tema demasiado simplista para o meu gosto. Como podes olhar na tab, a melodia principal só tem cinco notas e além disso, não gosto das escalas pentatónicas no heavy metal. 'British steal' foi uma obra colossal deste género, contudo não concordo com a descarada procura da comercialidade de algumas peças infames como ‘United’ ou ‘Living after midnight’. As minhas canções favoritas deste disco são ‘Rapid Fire’ ‘Metal Goods’ e sobretudo ‘Grinder’ de que me pergunto se foi feito um videoclip.