"As letras fuxen, esquécense, pero hoxe conseguín pór parte de min nesta proclama."

A Galipedia e o vandalismo

| segunda-feira, abril 28, 2008
Hai xente con moito tempo libre en todas partes, e hai xente que gasta parte do seu tempo libre en escribir paridas, insultar, borrar contidos e traducir do galego a outros idiomas na Galipedia (como farán nas demais Wikipedias). Eu como administrador da Galipedia que son, como non somos demasiados, tivenme que ver con moito dese vandalismo, desfacendo esas edicións ou se eran artigos creados borrándoos. Porén había veces que a parvada facíame graza, así que decidín ir arquivando nun documento openoffice algúns vandalismo dignos de conservar. Esta escolma é digna de aparecer nun libro (hai evocadores vates, mixiricas, graciosos, bastos...), e iso que só foi froito dalgúns meses de recolleita (a de perlas que debín perder...).

Nota: os corchetes son meus, inclúoos para evitar dar nomes, emails e/ou números de teléfono que ían na edición vandálica.

1ª Categoría: Política. Eis aquí un dos temas preferidos da xente ociosa.

No artigo Lingua valenciana bórrase e inclúese:

[
NAZIS DE MIERDA, HIJOS DE PUTA

EL REINO DE VALENCIANA AHORA SE LLAMA COMUNIDAD VALENCIANA....PAIS VALENCIANO ES UN INVENTO DE LOS CATALANES

A MENTIR OS QUEDÁIS EN VUESTRA PUTA CASA..PALETOS

[aquí dábase unha páxina web: valenciafreedom]



No artigo BNG inclúese:
Sus mandamientos son diez:
El primero, hablarás gallego y lo amarás sobre todas las cosas.
El segundo, no votarás al PP.
El tercero, sanificarás el día del Apóstol.
El cuarto, honrarás a Castelao y a Rosalía.
El quinto, no matarás a ningún galleguista. A los castellanistas puedes matarlos.
El sexto, no cometerás actos impuros, a no ser que favorezcan al gallego.
El séptimo, no robarás nada escrito en gallego (en castellano sí puedes)
El octavo, sólo mentirás contra el castellano y a favor del gallego.
El noveno, intentarás acabar con el castellano.
El décimo, matarás a los miembros de Galiza Bilingue.

VOTA PP. SË SENSATO La constitución promulga el derecho a usar el castellano, y vosotros no lo permitís.


Creación da "categoría:Convergència i Unió", co contido:
VALENCIANOS DEL NORTE HARA SI SOIS ESPAÑOLES, NO TENIES CARA NI VERGUENZA, SOLO UNOS APROVECHADOS, JAMAS JAMAS HABLARE VUESTRO DIALECTO,QUE ESO ES LO QUE ES LO QUERAIS O NO,SOLO QUEREIS SACAR TODO LO QUE PODEIS Y ALGUIEN QUE NO SE CONSIDERA ESPAÑOL NADA DEVE QUERER DE ESPAÑA,PERO CLORO SOIS CATALANES CHARNEGOS QUE SE PUEDE PEDIR A QUIEN LE FALTA LA DIGNIDAD Y LA VERGUENZA,PERO LOS ESPAÑOLES NO SOMOS TONTOS Y DEJAREMOS DE COMPRAR PRODUCTOS CATALANES ,YO MIRO LAS ETIQUETAS Y SI ES CATALAN NO LO COMPRO, YO SOY ESPAÑOLA Y NO ME VENDO ,COMO VOSOTROS ESA ES LA DIFERENCIA, HALA QUE HOS APROCECHE .


2ª Categoría: Denunciantes e quexicas en xeral.
Creación da páxina Cultura de Somalia, co texto:
Vaia merda de páxina...
Non hai nada de cultura... que xente...o que hai que ver...
en fin.... agora suspenderame e votareille a culpa á wikipedia... vounos denunciar... =) JaJaJa


Creación do artigo "Historia de Holanda":
que wikipedia es una mierda por que no tiene los trabajos q quiero


Na páxina de conversa de Manuel Rivas:
Diríxome direitamente ao escritor Manuel Rivas, son menbro do Ateneo republicano de Valdeorras e desde o mes de decembro tiñamos apalabrado a dito escritor para o dia doce de abril, entre os actos que imos celebrar na semana republicana. Fai un mometiño entereime de que dito persoaxe non vai vir, déixanos plantados, cos carteis feitos, o pior do caso e que os militantes do BNG do Barco de Valdeorras hai dez dias que están a dicir "non vos fagades ilusións que o Rivas non vos vai vir". Non podía crer que unha persoa tan influínte na cultura galega, con tanto prestixio e tantos honores deixe prantados aos socios de unha asociación, republicanos, de ezquerdas, progresistas ainda que non nacionalistas, sen dar explicacións convincentes. Que cando se jodeu Galicia , sr. Rivas? cando a xente que nós creímos independentes e non manipulabels polo poder establecido nos deixa este amargo sabor de boca. Sr. Rivas acabarei de ler a sua última novela mais o meu concepto sobre vostede xa non será o mesmo, nunca máis!!. O caciquismo, ao que vosté entre outros denominou con bo criterio cliantelismo, tamén o arrastra a vostede. NUNCA MÁIS Sr. RIVAS!!.


Na páxina de conversa de Pucho Boedo:
Sobre lo que escribís Pucho Boedo ¿podéis ponerlo en español? En portugués, no lo entendemos y si es gallego, pues mira, tampoco. No vamos a ponernos a estudiar una lengua o dialecto regional. A ver si es que estáis haciendo como el Ayuntamiento de Barcelona, que hizo un DVD para promocionar el turismo a la capital ¡EN CATALAN ! y de esa forma, sólo se enteraron ellos.
[Foi respostado por outra ip anónima:]
Vaia sunormal, lucícheste


Na páxina de conversa d'A Baña:
Política de Protección Animal en A Baña (A Coruña) Antón es un perro al que dejaron abandonado en una aldea llamada Cabanas en el Ayuntamiento de A Baña (A Coruña), sobrevivió casi dos años a duras penas corriendo peligro su vida en múltiples ocasiones, la última casi no lo cuenta: ocurrió que varias “personas” llamaron al Ayuntamiento diciendo que el perro les había mordido, pero curiosamente ninguno tiene lesiones, ni fueron al médico, ni pusieron denuncias ¿La mordida un perro de 47 kilos cruce de pastor Alemán con Alaskan Malamute no deja ni un mínimo rasguño? sólo tuvieron valor para llamar al Ayuntamiento de forma anónima. El sr. alcalde harto de estas presiones llevó a cabo su Política de Protección Animal: mandó a dos operarios del Ayuntamiento con una escopeta de caza para matar al perro. Por suerte la historia de Antón tuvo un final feliz y por escasos minutos esta tentativa no se llevó a cabo, pero otros no corrieron la misma suerte y fueron matados a tiros, pedradas y golpes. [Aquí dá o seu nome e o seu teléfono móbil].


Na páxina de conversa d'A Galicia Feudal:
Seamos sensatos.- Los que pretendemos estudiar la región gallega y desconocemos la esa lengua, estamos, muchas veces, condenados a la media ignorancia -o la mala interpretación, que es aún peor-. Cuando el mundo se globaliza y se acortan las distancias entre lugares parece que los nacionalismos imponen modos (como el lenguaje) que separa a estos núcleos pequeños del resto de la humanidad. No me parece mal utilizar en Galicia el gallego, me parece torpe usarlo para divulgar algo, pues la divulgación nace con limitado alcance.


Creación do artigo "Emilio Álvarez Blázquez" co contido:
es una puta mierda,la literatura no sirve para nada,simplemente para que los profesores hagan perder el tiempo a los alumnos y como dice estopa el tiempo nunca sobra siempre falta!! asique iros a tomar por el mismisimo culo!!
que os den a todos los escritores muermazos!

[Nome da rapaza que escribiu isto].


Creación de "Tipos de goberno":
los tipos de gobierno son una mierda total!!!! No sirven para nada, cada uno tiene derecho a hacer lo que le salga de los cojones!!! Y todo debía costar un céntimo; o que todos fueran ricos(así compraba todos los videojuegos que quisiera) no sirve para nada todo este royo de la política. QUE SE VAYAN TODOS A LA MIERDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 lixo


3ª Categoría: Xeografía (incluíndo ós poetas da paisaxe).
En "Macendo, Castrelo de Miño":
un lugar entre o ceo e a terra; non fóra de coñas, estamos olvidados do mundo...'


En "O Caño, Iñás, Oleiros":
bueno como podeis ver todos falta una calle muy importante que se llama casa vella, os preguntareis porque es tan importante, pos logicamente, porque vive el personaje mas grande del mundo y de parte del extranjero, ¿quien es?... no hace falta ni decirlo.xDDDD el moarcius..ajja


Engadido en "A Baña":
Pensamentos dun pobo chamado A BAÑA

Vivimos o teu lado en dónde perder e normal.
Os que puderon escapar xuraron non volver
xamais,hoxe empezou a chover e todo segue
igual,igual de mal,igual de ben,non temos
présa e non nacemos para perder o tren.
O río leva os soños e a realidade será outro
día máis,simplemente un día máis.
A fábrica non abreu,as máquinas nin viñeron,
secouse a sudor da cabeza ben alta e cando se ten
valor para andar pola vida,como o mellor
perdedor que importa hoxe os bolsillos dos
pantalóns,o que está endentro lévase así asta hoxe.
A BAÑA mirará toda a vida o alrededor é
encontraranos.Sabemos que aquí nacemos e aquí
queremos enterrarnos.Seguimos unha tradición,
costumes que esta vez a nosa terra enseñounos.
Vivir co misterio,saber si vimos ou vamos anque
o teñamos claro solo mostramos indecisión,
a confusión non é o noso defecto e asta hoxe
entregamosnos como e cando queremos,solo
nós.Ahora xa sabes a dónde imos e cree en nós
A BAÑA
EXISTE XENTE QUE TE QUERE NO SEO
CORAZÓN


Engadido en "Vilarmaior, Vilarmaior":
Galicia. Terruño de mis abuelos, de mi padre y su hermano. De cientos de miles de emigrantes Gallegos con los que entendimos el significado de la "Morriña". Tierra mágica; de ríos femeninos y cristalinos que el cielo alimento casi a diario. De laderas pronunciadas y el verde más vivo de España. Desde sus costas abruptas y maravillosas, y, hacia el horizonte parecemos divisar las puertas custodiadas por San Pedro.


Até aquí por hoxe, se gusta a cousa aínda me quedan algúns máis que irían na categoría parida, ou parvada simpática, ou categoría xeral, na que entra a publicidade, as reflexións persoais, as definicións absurdas e a historia dos amigos.

6 comentários:

Cesare disse...

lol lol lol lol lol lol lol

maceirax disse...

Canta burramia solta, nai miña. Fanme especial graza os insultos dos cativos que non atopan na Galipedia os seus traballos escolares feitos, ou os españoleiros que asumiron como propio o que lles conta o franquismo sociolóico. O que nos queda...

castinheiras disse...

Moi boa recolla! inda fan gracia as burradas q deixan comentadas.

Saudos!

AEI disse...

mmm... espero que non aumenten os vandalismos na galipedia por este artigo...

xente, a animarse a colaborar coa galipedia!

Alberte disse...

Pois a min gústanme moito os dez mandamentos do BNG. É un vandalismo moi preparado, non é escribir o primeiro que se lle rondou pola cabeza.

"El cuarto, honrarás a Castelao y a Rosalía.
El quinto, no matarás a ningún galleguista. A los castellanistas puedes matarlos."

Que grande quen o escribiu! :)

Gallaecio disse...

Eu voto por un segundo artigo de vandalismos!